نوشته شده توسط : محمّد معنوی

*از شرایط اردوی راه‌آهن در سرعین راضی هستی؟
**شرایط ما در سرعین بد نیست. تیم ما برای شروع فصل کارش را دیر شروع کرد و اردوی آماده سازی نداشتیم. از تعطیلات لیگ استفاده می‌کنیم تا بیشتر آماده شویم. الان صبح و عصر تمرین می‌کنیم تا به شرایط مطلوب برسیم.
*پس این تعطیلات به نفع شما است. اینطور نیست؟
**این تعطیلات به نفع ما و دیگر تیم‌هایی است که کارشان را برای فصل جدید دیر شروع کردند و باید نهایت بهره را از این فرصت خوب ببریم.
*این اردو چقدر می‌تواند به شما کمک کند؟
**باید در ادامه کار و بازیهای آینده ببینیم که چقدر کمک می‌کند اما قطعاً تأثیرگذار است. ما برای شروع لیگ نه بدنسازی کرده بودیم و هماهنگ بودیم و این اردو برای ما حکم اردوهای قبل از فصل را دارد.
*فکر می‌کنی راه‌آهن در ادامه کار چه شرایطی داشته باشد.
**قطعاً شرایط ما بهتر از قبل می‌شود. البته عملکرد ما تا الان هم بد نبوده و قابل دفاع است اما با آمادگی بیشتر می‌توانستیم بهتر کار کنیم. الان هم با هماهنگی بیشتر می‌توانیم در ادامه کار نتایج بهتری بگیریم.
*تیم ملی برای بازی با لبنان در اردو به سر می‌برد. شرایط تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
**همه امیدواریم که از تیم ملی بازیهای بهتر و نتایج خوبی شاهد باشیم تا دلگرمی و شور مجددی را در جامعه شاهد باشیم. تیم ملی در 3 بازی قبلی نسبتاً خوب بوده اما انتظار این است که تیم ملی علاوه بر نتیجه، بازیهای زیباتری ارائه کند. امیدوارم از بازی با لبنان، نمایش زیبایی از تیم ملی ببینیم. خیلی خوب است که تیم ملی با قدرت کار کند چون قدرت تیم ملی برای کل جامعه روحیه بخش است.
*به نظر تو تیم ملی مقابل لبنان در خانه حریف می‌تواند پیروز شود؟
**فکر می‌کنم با توجه به نتایج قبلی لبنان شانس ما برای پیروزی بیشتر است. امیدوارم تیم ملی خوب بازی کند و با قدرت و اقتدار لبنان را ببریم.
*تو چرا در تیم ملی نیستی؟
**در این رابطه سرمربی تیم ملی نظر اول و آخر را می‌دهد و نظر ایشان کاملاً قابل احترام و قابل قبول است.
*انتظار داشتی به تیم ملی دعوت بشوی؟
**با توجه به چند بازی اول لیگ کی‌روش می‌توانست مرا دعوت کند اما نظرش محترم است. البته خیلی‌های دیگر هم هستند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند اما نظر کی‌روش در این رابطه محترم و مهم است.




:: بازدید از این مطلب : 278
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: