با استقلال قرارداد دارم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش قدس آنلاین، درحالی که برخی از زبان فرهاد مجیدی پس از پیوستن به الغرافه قطر نوشته بودند که وی گفته هیچ قراردادی با استقلال ندارم اما این بازیکن روز گذشته در تماس تلفنی با علی فتح الله زاده به وی اعلام کرده که هرگز پس از رفتن به تیم الغرافه قطر چنین حرفی به زبان نیاورده است. مجیدی که در نیم فصل دوم لیگ برتر از استقلال جدا شد با این تماس به نوعی قصد دارد زمینه بازگشت خود را به استقلال هموار کند. البته علی فتح الله زاده هم بدش نمی آید که بار دیگر این بازیکن را در خدمت داشته باشد. مشکل بزرگ اما فقط امیر قلعه نویی است. سرمربی تازه منصوب شده استقلال مشکلات زیادی با فرهاد دارد و شاید نپذیرد که این بازیکن را در فصل دوازدهم در اختیار داشته باشد. مجیدی در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارد و شاید یکی از دلایلی که سبب شده وی با فتح الله زاده تماس بگیرد و اینکه با استقلال قرارداد دارد را گوشزد کند همین باشد. البته این سوال به وجود می آید که اگر مجیدی مدعی است با استقلال قرارداد دارد چرا سر تمرین نمی رود؟ آیا او دارد جلسه ای 5 میلیون تومان جریمه می شود؟ ظاهرا قلعه نویی اعلام کرده بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند و به تمرینات نمی آیند جلسه ای 5 میلیون تومان جربمه خواهند شد.


:: بازدید از این مطلب : 389
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1391/3/29/1 - - گفته است :
سلام
خسته نباشید.
من به تازگی یه وب راه اندازی کردم.
وبه حمایت شما دوست عزیز نیاز دارم ...
من شمارولینک کردم ومنتظرم که بیایدوبهم خبر بدید که لینکم می کنید...
واقعا ممنون میشم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: