نوشته شده توسط : محمّد معنوی
نه کار مي‌کند. امير عابديني در برنامه ورزش و مردم در خصوص پيروزي 5 بر 3 داماش برابر پيکان در هفته سوم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: فوتبال فراز و نشيب بسياري دارد و همين موضوع موجب زيبايي آن مي‌شود. بايد به اين رشته بها داد تا جوانان علاقمند از بين نروند. هنوز ابتداي فصل هستيم و اتفاقات عجيب زيادي رخ مي‌دهد. در بازي برابر پيکان روز خوبي داشتيم و پيکاني‌ها عملکرد مناسبي نداشتند. قطعا در ادامه مسابقات اين روند تغيير خواهد کرد. ما تيم خوبي داريم و مي‌توانيم استقلال را ببريم و پرسپوليس و سپاهان را اذيت کنيم. به گزارش فارس وي درباره اينکه پرسپوليس فصل نافرجامي را آغاز کرده خاطرنشان کرد: پرسپوليسي‌ها قطعا در ادامه ليگ به شرايط بهتري مي‌رسند. فوتبال ما دچار حادثه است. امسال سال پر کاري پيش رو داريم و همين موضوع موجب شده برنامه ريزي ليگ هم کمي دشوار باشد. مديرعامل باشگاه داماش ادامه داد: عدم برگزاري مسابقات ليگ برتر در ماه مبارک رمضان مي‌توانست وقفه طولاني در فوتبال ايران ايجاد کند. با رفتن عزيز محمدي از سازمان ليگ، بهروان کار سختي در پيش داشت و من فکر نمي‌کردم بتواند در اين بخش موفق شود اما با مشورتي که از باتجربه‌ها گرفت توانست عملکرد خوبي داشته باشد. عابديني با اشاره به شرايط داوران و قضاوت آنها در سه هفته ابتدايي ليگ عنوان کرد: بايد به داوران جوان فرصت داد تا رشد کنند. اشتباهات را بايد ببينيم و براي رفع آن تلاش کنيم. در ديدار پرسپوليس و گهر داور مسابقه گل گهري‌ها را نديد و فکر مي‌کنم دليل آن قرار گرفتن در جو بازي بود. مجبور هستيم از داوري‌ها و نوع قضاوت‌ها دفاع کنيم چون به قشر داوري نيازمنديم. در ابتداي فصل همه اشتباه مي‌کنند، چرا ما فقط اشتباه داوران را مي‌بينيم؟ حق‌وردي داور خوبي است و ما بايد اشتباهات را باور کنيم. مديرعامل باشگاه داماش گيلان در خصوص تيم گهر درود گفت: شهرداري درود دوست دارد نام اين تيم را گهر شهرداري درود اعلام کند در حالي که هنوز هيچ کمکي به اين تيم نکرده است. بهتر است مديران با شعار وارد ميدان نشوند و به فوتبال احترام بگذارند. در ابتداي ليگ شهردار پذيرفت تمام شرايط تيم را قبول کند اما هنوز 20 درصد ابتدايي قرارداد بازيکنان را هم پرداخت نکرده‌‌اند. عابديني در مورد حضورش در باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: اين بحث مربوط به حالا نيست. من علاقه‌اي به تيم داماش پيدا کرده‌ام و مي‌خواهم به فعاليتم در اين تيم ادامه دهم. اسپانسر جديدي به نام صدرا پيدا کرده‌ايم که در شرايط بحراني حاضر شد با ما همکاري کند تا باشگاه داماش هويتش را از دست ندهد. بحث حضور من در باشگاه پرسپوليس مربوط به 3 ماه قبل است. وي اظهار داشت: رويانيان از من درخواست کمک کرد اين در حالي بود که بعد از من 13 مدير به باشگاه پرسپوليس آمده بودند و من در زمان مديريت هيچکدام از آنها به خودم اجازه ندادم به آنها پيشنهاد کمک بدهم اما رويانيان خودش به خانه من آمد و پيشنهاد همکاري داد. پرسپوليس را دوست دارم اما در حال حاضر تعصب ويژه‌اي به داماش پيدا کرده‌ام و دوست دارم در کنار اين تيم باشم و به داماش بيشتر علاقه دارم. داماش همانند فرزند من است. مديرعامل باشگاه داماش با بيان اينکه اگر قرار بود در فوتبال گيلان نباشم قطعا به پرسپوليس مي‌رفتم، گفت: من رويانيان را دوست دارم چون بسيار صادقانه و پهلوانانه کار مي‌کند. وي هزينه‌هاي زيادي براي پرسپوليس کرده، هزينه‌هايي که وي را زير سؤال برده است. با تمام اين شرايط باز هم به وي زنگ مي‌زنم و انتقاداتم را مطرح مي‌کنم و رويانيان هم آنها را مي‌پذيرد. آن چيزي که سال‌ها دنبالش بوديم را رويانيان به پرسپوليس آورده و آن هم احترام به پيشکسوتان است. از وي خواستم براي شروع کارش ابتدا کاملا پرسپوليسي شود چرا که معتقدم اگر علاقه‌اي به تيم ديگري داشته باشد نمي‌تواند در اين تيم پرطرفدار عملکرد خوبي داشته باشد. عابديني با اشاره به مشکلات پرسپوليس در سه هفته ابتدايي ليگ عنوان کرد: در سال 74 - 75 از 3 بازي اول خود دو مساوي و يک شکست کسب کرديم اما من همان موقع اعلام کردم قطعا قهرمان خواهيم شد و همين اتفاق هم افتاد. امسال داماش حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد اما نمي‌توانم علاقه‌ام را به پرسپوليس مخفي کنم و براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم. اميدوارم هواداران داماش از اين صحبت‌هاي من ناراحت نشوند. مديرعامل باشگاه داماش با بيان اينکه بايد با علم روز دنيا آشنا شويم اظهار داشت: به نظر من حميد درخشان از مربيان نادر فوتبال ايران است چرا که با مربيان خارجي و با تجربه زيادي کار کرده و هر زماني که لازم بوده به عنوان سرمربي روي نيمکت پرسپوليس نشسته است. وي روحيه يادگيري بالايي دارد. عابديني تمرينات مربياني مانند ژوزه، کرانچار و قلعه‌نويي را يک کلاس آموزشي دانست و افزود: درخشان هم مي‌تواند مانند قلعه‌نويي يکي از مربيان بزرگ ايران شود و بايد به اين مربيان فرصت داد. نگاه ژوزه بايد با فوتبال سنتي ايران بيشتر هماهنگ شود. بازيکنان اين فصل پرسپوليس هر کدام از يک تيم آمده‌اند و بايد به آنها فرصت داد تا به هارموني برسند. مديرعامل باشگاه داماش در خصوص رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن گفت: کشور ما استعدادهاي زيادي دارد و بايد آنها را مديريت کنيم تا بتوانيم جواب مردم را بدهيم. مديران بايد صادق باشند تا فرموده امام خميني (ره) مبني بر اينکه مردم ولي نعمت ما هستند محقق شود. چرا ورزش‌هاي توپ و تور ايران نماينده‌اي در المپيک ندارد؟ اين نشان از ضعف مديريت مديران ورزشي ايران است و باید بیشتر تلاش کنند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبالی , اخبار مهم , ,
:: بازدید از این مطلب : 304
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» احتمال بازگشت کاکا به ميلان
» برگزاري همزمان بازي اين هفته يووه و ميلان
» ظهارنظر جالب آتیلا حجازی در مورد دنیزلی
» خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !
» گالياني: زلاتان به رئال نمي‌رود
» مشخص شدن مشکل کریمی با تیم رویایی فصل بعد پرسپولیس
» اوج هماهنگی در تمرینات پرسپولیس! + عکس
» مسي گران‌ترين مهاجم کنوني جهان
» پرسپوليس مدارک تباني را ارسال مي‌کند
» ممنوعيت حضور دروازه‌بان خارجي کارايي نداشت
» نهصدمين بازي آرسنال تحت هدايت ونگر
» 70 درصد بازیکنان پرسپولیس درحد این تیم نیستند
» باند 10نفره در پرسپولیس کم کاری میکنند
» تفاوت رفتار در فوتبال ايران و اروپا
» علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
» رويانيان: با هيچ بازيکني مذاکره نکردم
» روبينيو: در ميلان خوشحالم
» دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
» ونگر:جذب پودولسکي به فن پرسي کمک ميکند
» بهترین گل تاریخ لیگ برتر +عکس
» فرزین از قیمت بنزین میگوید
» رویانیان افشاگری کرد
» تیم فصل آینده امیر عابدزاده مشخص شد
» شاگرد مکتب حجازی ، با امیر کنار می آید؟
» فهرست نهايي تيم فوتبال تراکتورسازي
» پرسپوليس 91؛ كهكشان در ميدان، ظلمات در نيمكت
» ترافيك در خط حمله پرسپوليس| نارضايتي مهاجمان از تمديد قرارداد زايد
» ماجرای ۴ بلیت باطل‌شده مجتبی جباری
» بزرگترین چالش پیش روی پرسپولیس
» برنامه 90، دو هفته بدون فردوسي پور!
» اندر احوالات ادبیات فتح الله زاده
» رویانیان: حتی اگر کسر امتیاز هم بکنند در ماه رمضان بازی نخواهیم کرد ؛ اگر می خواستم خلعتبری را هم می
» مایلی کهن در پرونده دایی محکوم شناخته شد
» فهرست کامل بازيکنان داماش گيلان اعلام شد
» 5 اتفاق جالب در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم
» شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری | غلامی بازی اول را از دست داد
» حواشی تمرین استقلال؛ استقبال سرد بازیکنان از جباری
» اگر جرأت دارید از این پل رد شوید! / عکس
» نقل و انتقالات کامل ۱۸ تیم لیگ برتر+جدول
» صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم به‌توافق‌نرسیدند /پخش به صورت زیرنویس!
» شرکت دروازه بان برزيلي پرسپوليس درتمرين امروز
» استقلالی ها بخوانند/حرف دل ژنرال طی نامه ای به هواداران!
» المیک لندن رسما افتتاح شد
» نوبت به امیر رسید!
» به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!
» حاشيه هايى از اولين حضور ناجى داماش!
» شماره 22 برای« کاکا» خالی ماند؟
»
» اولین عکس العمل رویانیان به انتقادات بی پایه پروین به مانوئل
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: