دولت می تواند ۷۲ ساعته قیمت ها را برگرداند
نوشته شده توسط : محمّد معنوی

نماینده مردم ارمیه گفت: دولت می تواند در عرض کمتر از ۷۲ ساعت قیمت مرغ و گوشت را به قیمت اولیه برگرداند، چرا این کار را انجام نمی دهند؟ متاسفانه عده ای می خواهند از این زمان اندک باقیمانده از عمر دولت به نفع خود استفاده کرده و سود میلیاردی کسب کنند؟ از سوی دیگر آمریکا، اسرائیل و انگلیس همواره تلاش کرده اند تا مردم را از بدنه نظام جدا کنند.

به گزارش انتخاب: وی افزود: این دور از انصاف و جوانمردی است که مردم عزیز ما در این فصل گرما و با دهان روزه، ساعت ها برای گرفتن مرغ در صف بایستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موارد بحرانی در جمهوری اسلامی از قبل پیش بینی شده است، دولت می تواند این مشکل را با کوپنی کردن اقلام ضروری حل کند. دولت باید با مردم روراست باشد و واقعیت را کتمان نکند، اگر نیست صادقانه به مردم بگویند که کالا وجود ندارد.

نادر قاضی پور گفت: با دادن اخبار ناصحیح، کذب و دروغ، مشکل گرانی حل نمی شود، آقایان بیایند و صادقانه به مردم اعلام کنند ما دو یا سه ماه کمبود گوشت و مرغ خواهیم داشت و به امید خدا بعد از دو ماه مرغداری های ما پر خواهند شد.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: در گذشته ما در تولید این اقلام با مشکل مواجه نبودیم و در بسیاری از موارد حتی صادرات هم داشته ایم، حال چه اتفاقی افتاده است که کار به اینجا کشید شده است؟




:: بازدید از این مطلب : 281
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: