واکنش عابدزاده به خبر پیوستن پسرش به پرسپولیس
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از 24، احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: «تا امروز نمی دانستم که پرسپولیسی ها امیر را می خواهند و خود او هم نمی دانست و قرار بود پسرم به ملوان برود اما ظاهرا صبح امروز از باشگاه تماس گرفته و مذاکره کرده اند و امیر هم با مشورت من پرسپولیسی شد.» وی افزود: «امیر باید روی پای خودش بایستد و با تلاشی که می کند حقش را بگیرد و من برای بازی کردن یا قرارداد بستن وی با هیچکس لابی نکرده و نخواهم کرد.» این دروازه بان اسبق افزود: «درباره موفقیت امیر در پرسپولیس نظری نمی دهم تا نگویند می خواهم از پسرم حمایت کنم اما چند وقت قبل به او گفتم وقتش رسیده که در یک تیم ایرانی بازی کنی تا خودت را نشان دهی. وقتی هم که برگردم برنامه ای ویژه برای او در نظر می گیرم تا سریعتر پیشرفت کند.» عابدزاده درباره آینده خودش گفت: «چند پیشنهاد دارم ولی بخاطر کارم باید یک یا دو ماه دیگر در آمریکا بمانم.»


:: بازدید از این مطلب : 313
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: