نوشته شده توسط : محمّد معنوی
رونالدو، بازیکن سابق رئال مادرید که مدتی هم در بارسا حضور داشت با بیان اینکه دوران حضورش در برنابئو و بازی در تیم رئال مادرید برایش خاطره‌انگیز تر است، اعلام کرد که نمی‌تواند ستاره آرژاتنتینی بارسا را تمجید نکند. وی در گفت‌و‌گو با مارکا گفت: بیشتر هوادار رئال مادرید هستم، اما شکی نیست که مسی بهترین بازیکن جهان است. بازیکن برزیلی با تمجید از قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 و ویسنته دل بوسکه در استفاده از شماره 9 کاذب برای قهرمانی لاروخا در این مسابقات گفت: فوتبال در حال تغییر بوده است. من فکر می‌کنم اسپانیا بدون شماره 9 کار بزرگی انجام داد. دل بوسکه را خیلی خوب می‌شناسم. وی در رئال مادرید سرمربی من بود، همیشه من را به عنوان شماره 9 اصلی به میدان می‌فرستاد. وی ادامه داد: این به هر بازی، حریف و بیش از هه به موقعیتی که در آن بازی می‌کنید بستگی دارد. من فکر می‌کنم شماره 9 همیشه وجود خواهد داشت و برای شکل دادن به بازی همچنان از آن استفاده خواهد شد. رونالدو از سال‌های 1996 تا 1997 در بارسا به میدان می‌رقت و پس از 5 سال حضور در اینتر به لالیگا برگشت و تا سال 2007 در ترکیب سسفیدپوشان مادرید بیش از 200 بازی انجام داد.


:: بازدید از این مطلب : 282
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: