نوشته شده توسط : محمّد معنوی
ستاره سابق استقلال و پرسپوليس پس از يك سال حضور در ليگ دسته اول حالا دوباره بازي در ليگ برتر را تجربه خواهد كرد. نيكبخت در گفت‌وگو با خبرآنلاين در مورد پيوستن به گهر مي‌گويد:« من سه،‌ چهار پيشنهاد داشتم ولي در نهايت تصميم گرفتم گهر را انتخاب كنم. من خيلي خوب پيشنهادها را بررسي كردم و مطمئن باشيد كه انتخاب گهر يك انتخاب بد نيست و من از اين تيم اطلاعات كافي داشتم.»  نيكبخت در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كني گهر سقوط كند خاطرنشان مي‌كند:« اصلا اينطور نيست و قرار نيست گهر سقوط كند. اين تيم بازيكنان خوبي دارد و مطمئن باشيد حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.» از نيكبخت در مورد آينده‌اش در ليگ برتر سوال مي‌كنيم و او با اميدواري زيادي حرف مي‌زند. ستاره سابق تيم ملي مي‌گويد:« من در سال‌هاي اخير به آن چيزي كه در فوتبال حقم بود نرسيدم و فكر مي‌كنم قرباني منشور اخلاقي شدم. با اين حال معتقدم هنوز هيچ چيز دير نشده و مي‌خواهم به تيم ملي برگردم. امسال دنبال هيچ چيز نيستم و فقط مي‌خواهم فوتبال بازي كنم. 31 سال هم بيشتر ندارم و خيلي چيزها را در اين فصل ثابت خواهم كرد.» مدتي پيش و در روزهاي ابتدايي فصل نقل و انتقالات شايعاتي در خصوص حضور نيكبخت در پرسپوليس شنيده مي‌شد. او در اين خصوص مي‌گويد:« بله، بحث حضور من در پرسپوليس جدي بود و حتي حرف‌هايي هم زده شد ولي در نهايت اتفاقاتي افتاد كه حضورم در اين تيم منتفي شد. به هر حال قسمت اين بود كه به گهر بيايم و اميدوارم فصل خوبي در اين تيم داشته باشم.»


:: بازدید از این مطلب : 280
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: