شوچنکو:پاسخ منفی به میلان دشوار است
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
سایت گل-به نقل از Ac-Milan.ir-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,روز گذشته  آندری شوچنکو با میلان نیوز  مصاحبه  ای داشته است و در رابطه با مسائل گوناگون با این خبر گزاری صحبت کرده است . نظر شما در رابطه با یورو چیست؟! از این که در کنارهموطنانتان بازی می کردید چه احساسی داشتید؟! " من به کشورم افتخار می کنم همه چیزی عالی پیش رفت و ما از این امتحان سخت پیروز خارج شدیم. برای کشور من این یک رویداد زیبا بود و تنها ناکامی ما این بود که نتوانستیم به مرحله ی یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم." این آخرین تورنمنت ملی شما بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ "من 18سال در تیم کشورم بازی کردم و فکر می کنم که زمان خداحافظی فرا رسیده است؛ چرا که 36 سال سن دارم و احساس می کنم که باید جای خود را به جوانان بدهم. هر چه در توان داشتم برای تیم کشورم انجام دادم و ماموریت من تمام شده . حال این ماموریت به عهده ی جوان تر هاست."   نظر شما در رابطه با یارمولنکو و حضورش در میلان چیست؟! آیا شما به او توصیه کرده اید که چنین کاری انجام دهد؟! " یارمولنکو بازیکن خوبی است و با میلان می تواند رشد محسوسی داشته باشد. من آینده ی درخشانی را در سری آ برای او می بینم . به هر حال همه چیز به تفکرات سران میلان بستگی دارد."  آیا هنوز پیگیر مسائل میلان هستید ؟ چه انتظاری از این تیم دارید؟! " بدون شک . من همیشه مسائل میلان را به دقت بررسی می کنم و با برایدا و گالیانی و البته هم تیمی های سابق خود در ارتباط هستم. با توجه به شرایط تیم ، من نسبت به قدرت آن ها شک ندارم. آن ها به شدت رقابتی هستند و بازیکنان بزرگی مانند سیلوا ، ایبراهیمویچ ، بواتنگ ، نوچرینو و چند بازیکن با کیفیت دیگر دارند.  آیا به بازگشت به میلان نیز فکر کرده اید؟! " من هیچ دری را برای رسیدن به میلان نخواهم بست. روابط من با رئیس باشگاه و کل تیم شرایط خاصی دارد و البته من عاشق این هستم که روزی به میلان برگردم." در حال حاضر شما هنوز هم یک بازیکن هستید نظرتان در مورد آینده چیست؟! "یورو به تازگی به پایان رسیده و دوست دارم کمی استراحت کنم. یک مصدومیت جزئی دارم و فعلا به بهبود آن فکر می کنم. پس از بهبودی مصدومیت زانویم در یک آرامش به این مسئله فکر خواهم کرد"


:: بازدید از این مطلب : 246
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: