مظلومی: خیالم راحت بود که در استقلال می مانم ؛ ترجیح می دهم فعلا سکوت کنم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، پرویز مظلومی در مورد شرایط فعلی خود صحبت های زیر را انجام داد:   * خودتان را از فوتبال دور کردید؟ - نه اما فعلا مشغول استراحت هستم. موقعی از استقلال جدا شدم که سایر تیم ها سرمربی داشتند و یا تیم های دیگر به کار من نمی آمدند.   * به تازگی هم بحث راه آهن پیش آمده است. - آن ها صحبتی با من نکردند و فقط پیغام و پسغام بوده اما من قبول نمی کنم. چون الان دیر است و وقتی قرار است جایی کار کنی باید شرایط فراهم باشد.     * این عجیب نیست که سرمربی که تیمش را قهرمان جام حذفی کرده، در لیگ نایب قهرمان شده و چهار دربی هم برده، اکنون تیم ندارد؟ - موقعی که از استقلال جدا شدم دیگر تیمی باقی نمانده بود. قبل از جدایی ام از استقلال یک پیشنهاد خیلی خوب داشتم که به خاطر استقلال رد کردم.   * چرا؟ - چون طبق صحبت هایی که با مسئولان استقلال کرده بودم فکر می کردم می مانم. خیالم راحت بود که ماندنی هستم.   * به چه دلیل اعتماد کردید؟ - چون از من لیست خواسته بودند. وقتی از یک مربی لیست می گیرند یعنی کار تمام شده است. به هر حال گذشت. بهترین پیشنهادی هم که بعد از جدایی ام از استقلال داشتم تراکتورسازی بود و حتی با این تیم قرارداد داخلی هم بستم اما شرایط برای کار کردن مهیا نبود.     * از کسی گلایه ای ندارید؟ - نه. من ترجیح می دهم به خاطر استقلال سکوت کنم.


:: بازدید از این مطلب : 323
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: