پای «ع.د» معروف فوتبال در اختلاس بزرگ مالی
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش قدس آنلاین امروز جلسه‌ آخر پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیر خراسانی برگزار شد که در بخشی از دفاعیات یکی از متهمان، «ج.الف» با بیان اینکه من و «س» فقط با هم فعالیت اقتصادی داشته‌ایم گفت: ما قبل از اینکه به شهرستان برویم اختلافی نداشته‌ایم. دو ماه قبل از آن با مربی مشهور فوتبال آقای «ع.د» و یک نفر دیگر آمد و می‌خواست زمینی را به مبلغ 120 میلیارد تومان بفروشد. «س» در دفتر به من گفت آرام صحبت کن و مشتری‌ها را نپران. آقایان گفتند اینجا را 120 میلیارد تومان می‌خریم و 20 میلیارد تومان آن را برمی‌گردانیم. من با «ع.د» به زبان آذری صحبت کردم و گفتم این به درد من نمی‌خورد. او گفت ما می‌خواهیم زمین را به دو شرکت تعاونی بفروشیم. آقای «س» وقتی من نبودم دفتر در میدان آرژانتین، خیابان الوند و با دو شرکت تعاونی که اسم آن را نمی‌آورم قرارداد امضا کرده است. از آنجا مشکلات شروع شد.


:: بازدید از این مطلب : 309
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: