نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، این بازیکن برزیلی که فصل قبل در ماریتیمو پرتغال توپ می‌زد 27 ساله است و سابقه حضور در تیم‌های گوارارنی برزیل و سلتاویگوی اسپانیا را هم در کارنامه دارد.  سوسا در 9 سال دوران حرفه‌ای حضورش در باشگاه‌های مختلف تنها 3 گل به ثمر رسانده است. او همچنین 18 بازی برای تیم ملی زیر 23 سال برزیل انجام داده است.  هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از نخستین حضورش در تمرین این تیم از تمایلش برای آمدن به فوتبال ایران، شناختش از پرسپولیس و انگیزه‌هایش برای حضور در این تیم در فصل جدید صحبت کرد.    * نخستین تمرین را با پرسپولیس انجام دادی. شرایط چطور بود؟ ـ زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و من هم باید هر چه سریع‌تر خود را با سایر بازیکنان هماهنگ کنم. این اولین تمرین من بود و باید روز به روز خود را به مرز آمادگی برسانم.    * پیش از این که به پرسپولیس بیایی، شناختی از شرایط این تیم و فوتبال ایران داشتی؟ ـ فوتبال ایران را اصلا نمی‌شناسم. تنها نام علی دایی و علی کریمی را شنیده بودم اما وقتی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدم و درباره این تیم تحقیق کردم متوجه شدم که پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است که همیشه جایگاه خوبی در فوتبال این کشور داشته است. می‌دانم که به چه باشگاه بزرگی آمده‌ام و سعی می‌کنم هر چه زودتر خود را با شرایط اینجا وفق دهم.   * پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم‌ها در آسیا است، چه صحبتی با هواداران این تیم داری؟ ـ بله. این را هم می‌دانم که پرسپولیس هواداران زیاد و خوبی دارد. فکر می‌کنم که حضور آن ها می‌تواند در طول فصل به ما کمک کند. به آن ها می‌گویم که تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس در این فصل انجام می‌دهم.    * برای آمدن به پرسپولیس شرایط خاصی داشتی؟ ـ بله. یکی از شرط‌های من این بود که پیش از آمدن به پرسپولیس شرایط کشور ایران و همچنین وضعیت فوتبال این کشور را به خوبی بشناسم. به هر حال من می‌‌خواهم با حضور در پرسپولیس در ایران زندگی کنم و به همین خاطر دو، سه هفته‌ پیش که به ایران آمده بودم، همه شرایط را بررسی کردم تا خانواده‌ام برای زندگی در ایران مشکلی نداشته باشند. من می‌‌خواهم با همسر و فرزندم در ایران زندگی کنم. با این حال آن ها در حال حاضر در برزیل هستند و قرار است در چند روز آینده به ایران بیایند.   * چه شد که از تیم ماریتیمو جدا شدی؟ ـ من سه سال در ماریتیمو بازی کردم و فصل گذشته‌ام با این تیم در لیگ پرتغال به رتبه پنجم رسیدم. با این حال دوست داشتم ماجراجویی کنم و در فضای جدیدی به فوتبالم ادامه دهم. این شد که با پرسپولیس به توافق رسیدم و امیدوارم در این تیم موفق باشم.    * پرسپولیس برای فصل جدید بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و همه این تیم را در فصل جدید یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانند. ـ بله. من هم این موضوع را می‌دانم. دوست دارم با هم تیمی‌های جدیدم هر چه زودتر هماهنگ شوم و بتوانیم به قهرمانی برسیم.


:: بازدید از این مطلب : 317
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: