ایمون‌ زاید: پرسپولیسی‌ها من را فراموش کرده‌اند/ اصلا خوشحال نیستم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
مهاجم فصل گذشته پرسپولس كه با به ثمر رساندن سه گل در داربي تهران محبوبيت زيادي نزد هواداران پرسپوليس پيدا كرد در صفحه شخصي‌اش در يكي از شبكه‌های اجتماعي نوشت: مردم از من مي‌پرسند كه چرا در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور ندارم اما براي اينكه دليل اين مسئله را روشن كنم بايد بگويم من قراردادي يك ساله با پرسپوليس داشتم و پس از آن توافق كرديم كه تا يكم جولاي (فردا) قرارداد نهايي امضا شود. او در ادامه نوشت: من، پرسپوليس و هوادارانش را دوست دارم و مي‌خواهم دوباره به اين تيم برگردم. قبل از اينكه به ايرلند بيايم با مسئولان پرسپوليس توافق كرديم كه تا پايان جون با من تماس بگيرند اما گويا آن‌ها من را فراموش كرده‌اند و به نظر مي‌رسد آن‌ها نمي‌خواهند با من قرارداد ببندند. من واقعا دوست دارم براي پرسپوليس بازي كنم چرا كه باشگاه و هوادارانش را دوست دارم اما به نظر مي‌رسد حالا آن‌ها من را از ياد برده‌اند و از اين موضوع اصلا خوشحال نيستم.


:: بازدید از این مطلب : 269
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: