يوسفي: آنها فكر نكونام و خلعتبري هستند نه امثال من
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
باشگاه شهدای قلعه کعبی به نقل از سايت گل – محسن يوسفي هافبك چپ پاي استقلال سرانجام از اين تيم جدا شد تا سال آينده پيراهن باشگاه سايپا را برتن كند. يوسفي كه تا چند روز پيش بحث ماندنش در استقلال مطرح بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد جدايي‌اش از اين تيم مي‌گويد:« من فكر مي‌كنم كه تكليف استقلال با خودش هم معلوم نيست. اولين‌بار حدود 25 روز پيش با آقاي اميري مذاكره كردم كه به توافق نرسيديم و من تصميم گرفتم به سايپا بروم. ديگر همه چيز تمام شده بود و قرار بود با سايپا امضا كنم. اما دوباره استقلالي‌ها با من تماس گرفتند و گفتند كه با پيشنهاد من موافقت كرده‌اند. من وقتي براي مذاكره به باشگاه رفتم دوباره ديدم كه حرف‌هاي آنها عوض شده است. آنها گفتند بيا تمديد كن ولي دوباره همان شرايط قبلي را عنوان كردند و من هم تصميم گرفتم به سايپا بروم.» يوسفي در مورد اختلاف مالي با استقلال و اينكه در سايپا پول بيشتري گرفته است مي‌گويد:« من در سايپا فقط كمي بيشتر از استقلال پول گرفتم و اختلاف مبلغ قرارداد من با استقلال بسيار ناچيز است. من دوست داشتم در استقلال بمانم ولي فكر مي‌كنم تمركز اين باشگاه جاي ديگري بود و من هم با مسوولان سايپا حرف زده بودم و به خاطر حسن نيتي كه داشتند تصميم گرفتم اين باشگاه را انتخاب كنم. باشگاه استقلال دنبال يكسري بازيكن خاص است و به جاي اينكه به امثال من و كساني كه براي اين تيم زحمت كشيده‌اند فكر كند، دنبال نكونام و خلعتبري است. اولويت باشگاه استقلال افراد ديگري هستند و من هم ترجيح دادم جدا شوم.» او در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« در اين 6 سال خاطرات خوبي از استقلال داشتم و دوستان خوبي در اين تيم دارم. من براي استقلال آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم روزهاي خوبي در سايپا داشته باشم.»


:: بازدید از این مطلب : 432
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: