خوردبين :دايي گزينه من است
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
محمود خوردبين درخصوص نحوه انتخاب خود به عنوان عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس و همچنين گزينه مد نظرش براي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: صبح پنجشنبه از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند اما از طريق اخبار تلويزيون مطلع شدم که عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس شده ام و هنوز دليل انتخابم را نفهميدم، چون نحوه انتخابم براي خودم تعجب آور است! به گزارش خبرگزاري مهر سرپرست سابق تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد: من نمي دانم چه شد که به يکباره به ياد محمود خوردبين افتادند اما مطمئن باشيد اگر به باشگاه پرسپوليس بروم گلايه خود را در اين خصوص مطرح خواهم کرد. در حال حاضر منتظر هستم تا از باشگاه پرسپوليس براي برگزاري جلسه کميته فني با من تماس گرفته شود. قرار است جلسه کادر فني روزشنبه يا يکشنبه برگزار شود اما هنوز زمان و مکان آن به ما اعلام نشده است. عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: به نظرمن در شرايط فعلي و با توجه به محدوديت زماني که وجود دارد گزينه داخلي از خارجي بهتراست چون با بازيکناني که پرسپوليس جذب کرده مربي خارجي شناخت چنداني از آنها ندارد ومحدوديت زماني براي اين کار خواهد داشت اما مربي خوب داخلي براي شروع کارش در تيم پرسپوليس اين مشکلات را نخواهد داشت و بهتر مي تواند تيم را جمع کند. خوردبين تاکيد کرد: به نظر من در شرايط فعلي تنها گزينه اي که مي تواند تيم را جمع کرده و آماده حضور در رقابتهاي فصل آينده ليگ برتر کند علي دايي است و هيچ فرد ديگري نمي تواند اين کار را انجام دهد.


:: بازدید از این مطلب : 290
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: