رحمتي: اولين دريافتي من از استقلال مرداد‌ماه است
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
سيد مهدي رحمتي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، در خصوص اظهارات مدير رسانه‌اي باشگاه مس کرمان  عنوان کرد: من دو سال خيلي خوب را در مس کرمان پشت سر گذاشتم و در کنار مردم خوب اين شهر بودم. افتخار مي‌کنم که با پيراهن مس صاحب پيراهن شماره يک تيم ملي شدم. وي افزود: هر فرد کوچک و بزرگي مي‌تواند در مورد اشخاص اظهار نظر کند. اينکه نتوانستم به دلايل کاملا غير مالي به مس کرمان بپيوندم دليل نمي‌شود که آقايان هر طور که دوست دارند در مورد من صحبت کنند. رحمتي تصريح کرد: وقتي سوءتفاهمات و کدورت‌ها برطرف شد نتيجه‌ اين شد که کادر فني استقلال تاکيد کرد قرارداد من تمديد شود. اگر مشکل و يا هر سوءتفاهم مهمي بود آن را در رسانه‌ها اعلام مي‌کردم. اين گونه "مفت‌بري‌ها" شايسته آدم‌هايي نيست که در يک باشگاه مردمي مثل مس کرمان صاحب منصب شده‌اند. رحمتي تاکيد کرد: هر بازيکني در فصل نقل و انتقالات پيشنهاداتي دارد و همگان شاهد بودند که در تمام روزهاي فصل و نقل انتقالات به دور از چشم‌ها بودم و حتي به عنوان بازيکن تيم ملي درباره بازي‌هاي تيم ملي که در خرداد ماه انجام ‌شد صحبتي انجام ندادم تا حرف‌هايم بازار گرمي تلقي نشود. وي اظهار داشت: خواسته من روشن شدن موضع آقاي داوري به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه مس کرمان است چون فقط ايشان با من مذاکره کرد. حرف‌هاي مدير رسانه‌اي مس کرمان يا حرف‌هاي آقاي داوري هست يا نيست که اگر نباشد بايد فاتحه آن سيستم اداري را خواند. دروازه‌بان استقلال ادامه داد: بعد از اين فقط منتظر صحبت‌هاي آقاي داوري هستم چون معتقدم يک مرد بايد جسارت مقابله با مشکلات را داشته باشد. رحمتي در پايان در خصوص اظهار نظر مدير رسانه‌اي مس کرمان مبني بر دريافت‌هاي مالي‌اش از استقلال گفت: هر چند که نبايد در مورد مسائل شخصي صحبت کنم و اين مسئله به خودم مربوط است اما محض اطلاع برخي آقايان بگويم اولين مبلغ دريافتي من از باشگاه استقلال مربوط به مرداد امسال است.


:: بازدید از این مطلب : 256
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: