فتح الله زاده:دسته چک برادرم را هم قرض گرفته ام تا نکونام را استقلالی کنم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله‌زاده هر طور که شده می‌خواهد شاه ماهی فصل نقل و انتقالات را به استقلال بیاورد. او پس از اینکه آندرانیک تیموریان از این تیم رفت به امیر قلعه نویی و هواداران استقلال قول داده بود که بازیکنی خوب را جانشین تیموریان خواهد کرد. فتح الله‌زاده خودش هم می‌داند که کار سختی برای جذب نکونام دارد اما او علاوه بر دسته چک شخصی خودش، دسته چک برادرش هم قرض گرفته است تا بتواند کاپیتان تیم ملی ایران را راضی کند که در استقلال بازی کند. خود او در این مورد می‌گوید: «امشب قرار است با نکونام حرف بزنیم. اما نمی‌شود به صورت جدی اعلام کرد که این بازیکن استقلالی می‌شود. او کاپیتان تیم ملی است و تقریبا می‌توان گفت که کاپیتان تیم اوساسونا هم هست. جواد بازیکن واقعا بزرگی است که هنوز هم خیلی از باشگاه‌های بزرگ اروپای او را می‌خواهند و رقم‌های زیادی را پیشنهاد می‌دهند. طبیعی است که چنین بازیکنی با سختی به استقلال بیاید. من پس از اینکه آندو از ایران رفت قول دادم که یک بازیکن بزرگ را جانشین او می‌کنم. اگر نکونام را بگیریم او می‌تواند جای آندو را پر کند و به تیم ما سر و شکل بهتری بدهد.» از فتح الله‌زاده پرسیدیم که آیا زور باشگاه استقلال می‌رسد که پول رقم قرارداد نکونام را پرداخت کند که او این جواب را تحویل داد: «کتم تنم است و دسته چک جادویی هم داخل جیب آن. البته برای اینکه زورم برسد دسته چک برادرم را هم قرض گرفته‌ام اما باز هم جذب جواد نکونام کار سختی است چون قیمتی که باشگاه‌های اروپایی به او می‌دهند زیاد است البته من تمام تلاشم را می‌کنم تا این بازیکن آبی پوش شود.» مدیر عامل آبی پوشان در ادامه درباره حرف‌های رویانیان هم واکنش نشان داد. او گفت: «من نمی‌دانم چرا رویانیان این حرف‌ها را می‌زند و درباره تعصب بازیکنان استقلال می‌گوید. رویانیان خودش خوب می‌داند که هنوز به هیچ کدام از بازیکنان استقلال یک ریال هم پرداخت نکرده‌ام. من دو تا چک به تاریخ دیروز کشیده بودم که هر دو تای آن‌ها برگشت خورد. باشگاه پول ندارد. البته از چک‌های خودم کلا ده فقره به بازیکنان داده‌ام. اگر ما پول‌های میلیاردی به کسی داده باشیم هم برای ما حرام باشد و هم برای بازیکنان. این پول‌ها از گلوی ما پایین نمی‌رود. رویانیان مجبور شد تیمش را گران ببندد و تیم‌های دیگر هم مجبور شدند تا پول بیشتری را در فصل نقل و انتقالات خرج کنند. کلا در لیست بازیکنان استقلال و پرسپولیس یک بازیکن مشترک وجود داشت و آن هم سید جلال حسینی بود. به هر حال بازار گران شد و همه چیز به هم ریخت. امیدوارم دوستانی که به رویانیان مشاوره می‌دهند مشورت درستی داده باشند.‌ای کاش مشاورینی مثل عابدینی در کنار او بودند.» فتح الله‌زاده با ابراز امیدواری برای سرخپوشان را این طور ادامه داد: «من خیلی امیدوارم که پرسپولیس امسال رقیبی جدی باشد و در کورس قهرمانی بجنگد. البته یک مقدار نگران زمان از دست رفته آن‌ها هستم. تیم من دو هفته است که تمرینات خود را شروع کرده است و تقریبا می‌توان گفت دوران بدنسازی را گذرانده است. خوشحالم بازیکنانی را که سرمربی استقلال می‌خواسته جذب کرده‌ام. از بین همه لیستی که امیر قلعه نویی داده بود فقط آندو را از دست دادیم که من از قلعه نویی خواهش کردم اجازه بدهد یا نکونام را جذب کنم یا اینکه یک بازیکن خوب خارجی را به استقلال بیاورم. امشب اگر نکونام استقلالی شد که هیچ، اگر هم نشد یک بازیکن کلاس جهانی به تهران می‌آید. از تیم سال گذشته ما، تقریبا اسکلت اصلی حفظ شده است. تازه محمد محمدی هم دروازه‌بان دوم ما است. البته قرار است در روزهای آینده دو بازیکن خوب خارجی هم جذب کنیم. ضمن اینکه من قبلا هم گفتم جذب امیر قلعه نویی خودش اتفاق بزرگی است. من حاضرم فصل نقل و انتقلات که به اتمام رسید خرید‌های دو تیم را با یکدیگر قیاس کنید. من تیم ضعیفی نبسته‌ام.»


:: بازدید از این مطلب : 356
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: