بعد از احتمال نزدیک شدن به نیمکت سرخ پوشان |اولین واکنش دایی
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، علی دایی گفت: «پرسپولیس تیم بزرگی است اما هنوز هیچگونه صحبت رسمی در مورد سرمربیگری این تیم انجام نداده ام، پرسپولیس در صورتیکه پیشنهاد بدهند، رو در رو صحبت می کنیم. دایی در مورد راه آهن نیز گفت: «هنوز تیم داری راه آهن مشخص نشده ما 13 خرداد آمدیم تا پانزدهم تمرینات را شروع کنیم اما مالکان هنوز برای تیم داری تصمیمی نگرفته اند اما در جلسه 18 خرداد قرار بود تا 20 خرداد جواب بدهند که متأسفانه هنوز جوابی نداده اند. وی ادامه داد: «قرارداد من با راه آهن مشروط است و حق فسخ قرارداد با من است اما هنوز تصمیمی نگرفته ام.» وی همچنین در مورد پرسپولیس گفت: «پرسپولیس در حال حاضر فقط به آرامش نیاز دارد اجازه بدهید در این شرایط حساس صحبتی نکنم و هواداران هم اجازه بدهند تیم در آرامش کامل تصمیم گیری کند.» دایی همچنین در مورد دعوت به فینال یورو 2012 گفت: «من از شما شنیده ام که به فینال یورو دعوت شده ام اما هنوز دعوت نامه ای در این رابطه از یوفا به دست من نرسیده است خیلی اخبار را می شنوم و در مطبوعات می خوانم که خودم از آن خبر ندارم.»


:: بازدید از این مطلب : 265
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: