نوشته شده توسط : محمّد معنوی
 علي دايي اظهار داشت: در تاريخ 13 خرداد به خاطر اينکه دوست نداشتم از برنامه‌ها عقب بمانم زودتر از موعد مقرر از آمريکا به تهران آمدم تا مسائل را پيگيري کنم.  وي افزود: طبق برنامه قبلي قرار بود از 15 خرداد تمرينات راه‌آهن شروع شود اما هيچ خبري نشد و هيچ کس با من حرفي نزد. 17 يا 18 خرداد با پيگيري‌هاي انجام شده جلسه‌اي با مالکان راه‌آهن گذاشتيم و قرار بود پس از اينکه حرف‌هايم را در اين جلسه زدم 2 روز بعد پاسخ مرا بدهند اما هنوز هم منتظر پاسخ آنها هستم و هيچ جوابي به من داده نشده است.  دايي ادامه داد: بازيکنان و کادر فني ما بلاتکليف هستند، همه تيم‌ها يارگيري کردند و تيم‌هاي خود را بسته‌اند اما معلوم نيست آيا راه‌آهن مي‌خواهد تيم‌داري کند يا خير.  سرمربي فصل گذشته راه‌آهن در پاسخ به اين سؤال که سرپرست راه‌آهن گفته شما عازم امارات شده‌ايد تصريح کرد: هم اکنون تهران هستم و امشب سفري به امارات خواهم داشت و فرداشب به تهران مي‌آيم.  دايي خاطرنشان کرد: وضعيت راه‌آهن بسيار نگران‌کننده و نامشخص است و همه بلاتکليف هستند. در روزهايي که همه کار خود را شروع کرده‌‌اند و در نيمه راه بدنسازي هستند معلوم نيست براي راه‌آهن چه اتفاقي مي‌افتد.  دايي در پاسخ به اين سؤال که مالکان راه‌آهن احتمال دارد تيم‌داري نکنند گفت: در جلسه‌اي که با مالکان راه‌آهن داشتم به آنها گفتم صلاح مملکت خويش خسروان دانند و به همين موضوع بسنده کردم. نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد و اميدوارم هر اتفاقي براي راه‌آهن مي‌افتد، اين موضوع ختم به خير شود.  


:: بازدید از این مطلب : 294
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: