پاسخ فتح الله زاده به اظهارات شهریاری
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علی فتح الله زاده در پاسخ به حرف های مجری صدا و سیما در تمرین صبح روز شنبه پرسپولیس که گفته بود نه آسمان آبی است و نه دریا اظهار داشت: «من نباید پاسخ این افراد را بدهم و بزرگترشان را بفرستند تا جواب بدهم.» وی افزود: «به نظر من چشمان شهریاری ضعیف است. هم آسمان آبی است و هم دریا. به شهریاری توصیه می کنم فکری به حال چشمانش بکند و عینک بزند تا حقایق را بیند. برای او آرزوی سلامت دارم.» فتح الله زاده همچنین در خصوص تمدید قرارداد با مهدی رحمتی و پژمان منتظری گفت: «با مدیر برنامه های مهدی رحمتی مذاکرات خوبی داشتیم و برای تمدید قرارداد وی با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیدیم و قرار شد فردا رحمتی قرارداد داخلی خود را با باشگاه امضا کند.» مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین اظهار داشت: «صبح امروز جلسه ای با پژمان منتظری برای تمدید قراردادش داشتم. وی پیشنهاد مالی خیلی بزرگی از یکی از تیم های حاضر در لیگ قطر داشت اما چون قبلا به روح مادرش قسم خورده بود که در استقلال می ماند و به من قول داده بود، بر روی حرفش ایستاد و قرادادش را طی یکی، دو روز آینده تمدید خواهد کرد.» وی تاکید کرد: «جا دارد از چنین بازیکنی تقدیر کنم چون به خاطر قسمی که خورده و قولی که داده بود از یک قرارداد مالی بزرگ چشم پوشی کرد.»



:: بازدید از این مطلب : 308
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: