نيكبخت: هفته آينده با يك تيم ليگ برتری قرارداد امضا می‌كنم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
فعلا با تيمي به توافق نرسيده‌اي؟ بيشتر به كارهاي شخصي‌ام مي‌رسم و فكر مي‌كنم به اندازه كافي زمان دارم. از چند تيم پيشنهاد داري؟ از 3 تيم شهرستاني و يك تيم تهراني پيشنهاد دارم و بايد ببينم شرايط چگونه پيش خواهد رفت. مثل اينكه بعضي از مربيان به خاطر حاشيه‌هاي خاص نيكبخت حاضر نيستند براي جذب او ريسك كنند. خودت اين را قبول داري؟ وقتي مربي بزرگ باشد به اين مسائل توجه نمي‌كند. من پارسال بدون مشكل خاصي فوتبال بازي كردم و حاشيه در فوتبال مهم نيست. 10 سال در پرسپوليس و استقلال بازي كردم و هميشه حاشيه با من بود اما جزو بهترين بازيكنان ايران بودم. وقتي مربي بزرگ باشد از اين مسائل نمي‌ترسد و من پارسال با يك مربي بزرگ مثل فرهاد كاظمي كار كردم كه به من اعتماد داشت. در ضممن بايد بگويم كه اكثر مواقع اين من نبودم كه براي خودم حاشيه درست كردم بلكه ديگران بودند. من براي خيلي‌ها معرفت به خرج دادم ولي بي‌معرفتي ديدم و حالا به اين نتيجه رسيده‌‌‌ام كه فقط بايد به فكر خودم باشم. چرا پارسال فصل آرامي داشتي؟ چون زندگي آرامي داشتم. در ضمن دليل مهم ديگر اين بود كه با كاظمي كار كردم و او به من اعتماد و اعتقاد داشت. الان 31 سال سن داري. هنوز هم فكر مي‌كني به اوج برسي؟ مگر من چند سال دارم؟ من مي‌خواهم امسال به تيم ملي برسم. نظرت در مورد خريدهاي پرسپوليس چيست؟ پرسپوليس خريدهاي خوبي كرده ولي الان اسم‌ها فوتبال بازي نمي‌كنند. شما ديديد كه استيل آذين با آن همه بازيكن سقوط كرد. باز هم مي‌گويم خريدهاي پرسپوليس خوب است ولي از حالا نمي‌توان در مورد عملكرد آنها نظر داد. در مورد حضور متسو در پرسپوليس چه نظري داري؟ من زماني كه در الوصل بودم او سرمربي العين بود. شناخت زيادي از او ندارم ولي تعريف‌هايي از اين مربي شنيده‌ام. دوست داشتي در اين پرسپوليس بازي مي‌كردي؟ اگر بگويم نه دروغ گفتم و خيلي‌ها دوست دارند در پرسپوليس و استقلال بازي كنند.


:: بازدید از این مطلب : 336
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: